ПАСПОРТ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (АУКЦІОНУ) з продажу прав вимоги ПАТ «БАНК ФОРУМ» 06.08.2018 р. на ЄДИНИЙ КАБІНЕТ

ПАСПОРТ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (АУКЦІОНУ) з продажу прав вимоги ПАТ «БАНК ФОРУМ»
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб повідомляє про проведення відкритих торгів (голандського аукціону) з продажу наступних активів, що обліковуються на балансі ПАТ «БАНК ФОРУМ»
№ лоту Найменування активу/стислий опис активу та забезпечення Початкова (стартова) ціна лоту, грн.(з/без ПДВ, згідно чинного законодавства) Мінімальна ціна лоту , грн. (з/без ПДВ, згідно чинного законодавства) Публічний паспорт активу (посилання)
F35GL29714 Право вимоги за кредитним договором №0027/07/10-KL від 11.09.2007. Товари в обороті (долота), Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Гайдамацька 06.08.2018 - 479 954,98 95 991,00 125006
F35GL29715 Право вимоги за кредитним договором №268/07/00-К від 22.10.2007р. Вантажні автомобілі марки VOLVO FH 12, 1999 року (3 од.), напівпричіпи KOGEL SN 24, 1999 року (3 од.). Вантажні автомобілі марки MERCEDES-BENZ ATEGO 815, 2006 року (2 од.). сідловий тягач VOLVO FH 12, 1998 р.в. 06.08.2018 - 6 265 365,82 1 253 073,16 123903
F35GL29716 Право вимоги за кредитним договором №0003/08/22-KL від 01.02.2008р. Порука ФО 06.08.2018 - 4 740 391,65 948 078,33 170062
F35GL29717 Право вимоги за кредитним договором №152/06/00-KLMV від 07.06.2006р. Без забезпечення 06.08.2018 - 762 767,78 152 553,56 123902
F35GL29718 Право вимоги за кредитним договором №0017/07/08-KL від 14.11.2007р. Швейне обладнання: автомати для в’язання білизни (5 шт.) та панчішні автомати (14 шт.) 06.08.2018 - 700 887,37 140 177,47 123898
F35GL29719 Право вимоги за кредитним договором №3-0019/13/11-OVR/1 від 21.08.2013р. Порука ФО 06.08.2018 - 219 459,56 43 891,91 123904
F35GL29720 Право вимоги за кредитним договором №3-0012/13/11-KL від 21.06.2013р. Товари в обороті. Фінансова порука ФО 06.08.2018 - 524 581,15 104 916,23 139196

Номер та дата рішення Фонду про затвердження умов продажу активів

№ 1626 від 06.07.2018 р.

Організатор відкритих торгів (аукціону)

ЄДИНИЙ КАБІНЕТ -

Посилання на перелік організаторів відкритих торгів (аукціонів):http://torgi.fg.gov.ua/prozorrosale

Учасники відкритих торгів (аукціону)

Юридичні особи та фізичні особи (продаж прав вимог за кредитними договорами або договорами забезпечення виконання зобов’язання не може здійснюватися боржникам та/або поручителям за такими договорами)

Розмір гарантійного внеску

5% (п`ять) відсотків від початкової ціни реалізації лотів

Вимоги щодо кількості зареєстрованих учасників відкритих торгів (аукціону)

Відкриті торги (аукціон) не можуть вважатися такими, що відбулися, у разі відсутності ставки.

Банківські реквізити для перерахування гарантійного внеску

Перерахування гарантійного внеску здійснюється на поточний рахунок організатора відкритих торгів (аукціонів), на електронному майданчику якого зареєструвався учасник. Інформація про банківські реквізити організаторів відкритих торгів (аукціонів) розміщені за наступним посиланням: http://torgi.fg.gov.ua/prozorrosale

Крок аукціону

1% (один) відсоток від початкової ціни реалізації лотів

Порядок ознайомлення з активом у кімнаті даних

Для ознайомлення з активом у кімнаті даних необхідно подати заявку про зацікавленість у придбанні активу та підписати договір щодо нерозголошення банківської таємниці та конфіденційної інформації (http://torgi.fg.gov.ua/nda). Для ознайомлення з активом у Віртуальній кімнаті даних (для кредитів юридичних осіб, заборгованість за якими перевищує 5 млн. грн.) необхідно діяти згідно з інструкцією http://torgi.fg.gov.ua/help/poryadok, посилання на договір конфіденційності http://torgi.fg.gov.ua/nda2. Заявки подаються в паперовому та електронному вигляді на наступні адреси:

1) ФГВФО, 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, будинок 17; електронна пошта: cn-zaiavka_nda@fg.gov.ua;

2) ПАТ «БАНК ФОРУМ» м. Київ, бульв. Верховної Ради, 7, тел. (044) 585-35-49 та електронною поштою: info@forum.ua [ mailto:info@forum.ua ]

Контактна особа банку з питань ознайомлення з активом

ПАТ «БАНК ФОРУМ», м. Київ, бул. Верховної Ради, 7, Рудаковська Анжеліка. Тел. (044)585-35-46.

Дата проведення відкритих торгів (аукціону)

06.08.2018

Час проведення відкритих торгів (аукціону)/електронного аукціону

Електронний аукціон розпочинається в проміжок часу з 9-30 год. до 10-00 год.
Автоматичне покрокове зниження ціни лоту – розпочинається в проміжок часу з 9-30 год. до 10-00 год. та завершується в проміжок часу з 16-15 год. до 16-45год. (загальна тривалість складає 6 годин 45 хвилин);
Етап подання цінових пропозицій - з 16-15 год. до 17-00 год. (загальна тривалість складає 15 хвилин) :
- Період подання закритих цінових пропозицій – з 16-15 год до 16-55 год. (загальна тривалість складає 10 хв)
- Період подання цінової пропозиції – з 16-25 год. до 17-00 год. (загальна тривалість складає 5 хвилин)

Термін прийняття заяв про участь у відкритих торгах (аукціоні)


Дата початку прийняття заяв – з дати публікації оголошення.

Кінцевий термін прийняття заяв: 06.08.2018 до 16:00

Електронна адреса для доступу до відкритих торгів (аукціону)/електронного аукціону

www.prozorro.sale

Кінцева дата перерахування гарантійного внеску

06.08.2018 до 16:00

Гарантійний внесок вважається сплаченим з моменту його зарахування на банківський рахунок оператора, якщо це відбулося не пізніше ніж за одну годину до закінчення кінцевого терміну прийняття заяв про участь/прийняття закритих цінових пропозицій.

Розмір реєстраційного внеску

Реєстраційний внесок відсутній.

Кожний учасник відкритих торгів (аукціону) погоджується з Регламентом роботи електронної торгової системи щодо проведення відкритих торгів (аукціонів) з продажу активів банків, в яких запроваджено процедуру тимчасової адміністрації або ліквідації, який розміщений на веб-сайті організатора відкритих торгів (аукціонів), та зобов’язаний у разі визнання його переможцем сплатити такому організатору відкритих торгів (аукціонів) винагороду за проведення аукціону.