31.03.2017

Фонд гарантування у рамках Global Money Week провів серію відкритих лекцій для молоді

ПРЕС-РЕЛІЗ

Global Money WeekПротягом тижня Фонд гарантування вкладів фізичних осіб у рамках щорічної глобальної ініціативи Global Money Week провів серію відкритих освітніх лекцій для студентів вищих шкіл столиці. Темами інтерактивних дискусій із молоддю стали функціонування системи гарантування вкладів в Україні та правила заощаджень.

Цього року Global Money Week проходила під гаслом «Вчися. Заощаджуй. Заробляй». Упродовж тижня щодня для студентів навчальних закладів столиці проходили освітні лекції від Національного банку, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та Незалежної асоціації банків України.   

І уже 3 і 10 квітня для магістрів ДВНЗ «Університет банківської справи» представники Фонду проведуть «тренінги для тренерів» – спеціально розроблений освітній інтерактивний майстер-клас для майбутніх фахівців фінансового сектору. За результатами складання тесту, слухачі тренінгу отримають сертифікати у підтвердження того, що вони успішно закінчили курс «Система гарантування вкладів фізичних осіб», а отже – мають можливість і читати лекції з підвищення фінансової грамотності громадян самостійно.

Global Money Week – це щорічна глобальна ініціатива міжнародної організації Child & Youth Finance International (мережі, що популяризує програми економічної просвіти для дітей і молоді), у рамках якої у понад 130 країнах відбуваються різноманітні заходи для дітей і молоді з метою  підвищення їх обізнаності про важливість фінансового планування і розвитку підприємницьких навичок.

Нагадаємо, у вільному доступі на офіційному сайті Фонду у спеціальному розділі «Фінансова просвіта» розміщено серію освітніх відеороликів, розроблених для вкладників та позичальників банків. Крім того, у розділі містяться інформаційні брошури, зокрема, із питаннями-відповідями про гарантування вкладів фізичних осіб в Україні, та освітній курс з фінансової грамотності, розроблений за підтримки Програми розвитку фінансового сектору (USAID/FINREP-II).