09.12.2022

Вкладники АТ «БАНК БОГУСЛАВ», ПАТ «ПЛАТИНУМ БАНК» та ПАТ «ДІАМАНТБАНК» мають актуалізувати свої дані у Фонді гарантування вкладів

Відповідно до законодавства вкладники АТ «БАНК БОГУСЛАВ», ПАТ «ПЛАТИНУМ БАНК» та ПАТ «ДІАМАНТБАНК», які ще не отримали відшкодування за своїми вкладами, для отримання гарантованої суми мають актуалізувати свої дані у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд). Така вимога стосується вкладників лише тих банків, ліквідація яких триває більше п’яти років.

Для цього вкладникам (представникам вкладника або спадкоємцям) АТ «БАНК БОГУСЛАВ», ПАТ «ПЛАТИНУМ БАНК» та ПАТ «ДІАМАНТБАНК» необхідно письмово звернутись до Фонду (вул. Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053) та надати такі документи:

1. Підписану вкладником (представником вкладника або спадкоємцем) заяву про виплату гарантованої суми відшкодування. Заява повинна містити такі обов'язкові реквізити:

Заява, яка не містить усіх обов'язкових реквізитів, залишається без розгляду!

2. Засвідчену особистим підписом вкладника (представника вкладника або спадкоємця) копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу вкладника (представника або спадкоємця), з інформацією про прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), серію (за наявності), номер, найменування або код органу, що видав документ, дату видачі.

3. Копію документа, виданого контролюючим органом, що засвідчує реєстрацію вкладника (представника вкладника або спадкоємця) в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційний код) або копія сторінки паспорта, в якому контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта, або якщо до паспорта внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків / копія паспорта у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, в якому територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесено запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії або в паспорті проставлено слово «відмова».

Крім цього, до вищезазначених документів необхідно додати:

Звертаємо увагу, що копії документів мають бути чіткими!

За результатом розгляду індивідуального звернення вкладника Фонд персонально інформує заявника, направляючи письмову відповідь на адресу вказану у зверненні.

На період проведення Фондом актуалізації даних вкладників АТ «БАНК БОГУСЛАВ», ПАТ «ПЛАТИНУМ БАНК» та ПАТ «ДІАМАНТБАНК» інформація про вкладника буде доступною для пошуку та перегляду банками-агентами, але кінцева опція з виплати відшкодування стане можлива тільки після отримання Фондом індивідуального звернення вкладника та актуалізації його даних в реєстрі вкладників.

Ці обмеження не стосуються виплати гарантованої суми спадкоємцям вкладників.

Нагадуємо, відшкодування коштів вкладникам проводиться через відділення банків-агентів Фонду, підключених до Автоматизованої системи виплат Фонду.

Довідкова інформація за телефоном «Гарячої лінії» Фонду гарантування вкладів фізичних осіб: