Тимчасова адміністрація Фонду гарантування вкладів вже працює в «РВС БАНКУ»: кошти вкладників – під захистом
ПРЕСРЕЛІЗ
У середу, 5 листопада 2025 року, Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) на підставі рішення Нацбанку про віднесення АТ «РВС БАНК» до категорії неплатоспроможних запровадив тимчасову адміністрацію.
Уповноважена особа – начальник управління раннього реагування Фонду гарантування вкладів Денис Новиков – вже розпочав виконання своїх повноважень у банку.
Загалом сума гарантованого відшкодування вкладникам АТ «РВС БАНК» на 4 листопада 2025 року становить близько 339 млн грн, із них понад 112 млн грн – кошти фізичних осіб-підприємців, які отримають відшкодування від Фонду гарантування вкладів у повному обсязі. Сума може бути скорегована в процесі роботи тимчасової адміністрації.
Нагадаємо, що в Україні на час дії воєнного стану та протягом трьох місяців після його скасування фізичним особам (у т.ч. фізичним особам - підприємцям) відшкодовуються кошти в повному обсязі – у розмірі суми вкладу та відсотків, нарахованих станом на кінець дня, що передує дню початку процедури виведення банку з ринку.
«Фонд повністю контролює ситуацію, робота тимчасової адміністрації в «РВС БАНКУ» відбувається в штатному режимі. Вкладникам не варто перейматися за свої кошти. Всі отримають гарантоване відшкодування вчасно та в повному обсязі. У Фонду достатньо коштів для здійснення виплат і професійного досвіду – для ефективного виведення банку з ринку. Ми захищаємо права вкладників і кредиторів. Також Фонд забезпечує повну прозорість конкурсу на залучення інвестора з метою врегулювання банку в найкращий спосіб за принципом найменших витрат», – зазначила директорка-розпорядниця Фонду Ольга Білай.
Виплату відшкодування вкладникам Фонд розпочне у визначені законодавством строки – не пізніше, ніж на 20 робочий день після віднесення банку до категорії неплатоспроможних.
Вкладники неплатоспроможних банків мають можливість отримати гарантоване відшкодування дистанційно. Це можна зробити через мобільний застосунок Дія у розділі «Повернення вкладів» і через банки-агенти Фонду.
Про час та порядок виплат вкладникам АТ «РВС БАНК» буде повідомлено додатково на офіційних ресурсах (у т.ч. соцмережах) Фонду гарантування вкладів та АТ «РВС БАНК».
Довідкова інформація за номерами:
- «Гарячої лінії» Фонду гарантування вкладів фізичних осіб: 0 800 105 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України); +38 (044) 333 36 55 (згідно з тарифами оператора зв'язку);
- інформаційно-консультаційного центру Фонду гарантування вкладів фізичних осіб: +38 (044) 333 35 85 (згідно з тарифами оператора зв'язку);
- контакт-центру АТ «РВС БАНК»: +38 (044) 590 00 00.
Крім того, згодом буде повідомлено про початок відкритого конкурсу для залучення осіб, зацікавлених взяти участь у виведенні АТ «РВС БАНК» з ринку. Взяти участь у ньому можуть всі банки України та особи, попередньо кваліфіковані Національним банком України. Слідкуйте на оголошеннями на офіційних ресурсах Фонду гарантування вкладів.