Вітаємо на оновленому сайті Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Сайт працює в режимі наповнення та тестування. Якщо у Вас виникнуть запитання чи пропозиції надсилайте їх, будь ласка, на адресу: irf-support@fg.gov.ua. У разі виявлення помилки виділіть текст і натисність Ctrl+Enter

Безпека користування платіжною карткою. Оплата карткою в торгово-сервісній мережі

При отриманні платіжної картки, потрібно:

  • одразу після отримання платіжної картки відкрийте конверт з PIN-кодом, запам’ятайте його та знищіть вміст конверта або, у крайньому разі, збережіть у місці, доступному тільки Вам.
  • не пишіть PIN-код на платіжній картці та не зберігайте записаний PIN-код разом з платіжною карткою на папері або іншому носії інформації.
  • запишіть номер своєї платіжної картки та номер телефону філії банку, де Ви отримали платіжну картку. У випадку втрати платіжної картки, Вам слід негайно повідомити про це банк і заблокувати картку.

Загальні правила користування платіжною карткою:

  • не передавайте платіжну картку в користування іншій особі.
  • нікому і ніколи не повідомляйте свій PIN-код.
  • нікому не повідомляйте номер платіжної картки (16 цифр) телефоном, СМС, у листі, окрім випадків, коли Ви особисто зателефонували до Контакт-центру банку, який видав Вам платіжну картку.
  • нікому не повідомляйте CVV2 / CVC2 (код доступу до Інтернет-операції платіжною карткою) телефоном, СМС, у листі. Нікому не повідомляйте місяць та рік закінчення строку дії платіжної картки телефоном, СМС, у листі.
  • співробітники банку або платіжні системи Visa та MasterCard ніколи не запитуватимуть у Вас телефоном, у СМС або в листі номер платіжної картки, CVV2/CVC2, місяць та рік закінчення строку дії платіжної картки. Якщо співробітники Банку телефонують на Ваш контактний номер телефону, вони запитують лише Ваші прізвище, ім’я, по батькові та дату народження. Ніяких інших даних співробітники Банку не називають і не запитують!
  • співробітники Банку або платіжні системи Visa та MasterCard ніколи не надсилатимуть Вам у СМС або в листі посилання на сайти, де потрібно ввести дані платіжної картки (номер платіжної картки, CVV2/CVC2, місяць та рік закінчення строку дії платіжної картки), пам’ятайте, що ці сайти - фальшиві. Згодом отримана інформація використовується для проведення шахрайських операцій Вашою платіжною карткою в Інтернеті.
  • не зберігайте номер платіжної картки, CVV2/CVC2, місяць та рік закінчення строку дії платіжної картки на папері, в телефоні, смартфоні, планшеті, ноутбуці, домашньому або робочому комп’ютері.
  • не залишайте платіжну картку без нагляду (особливо в торговельних точках, барах, ресторанах, готелях, касах будь-яких установ).
  • перевіряйте рух коштів на Вашому поточному рахунку не менше одного разу на місяць. Укладіть з банком договір для отримання SMS-повідомлень про рух коштів на поточному рахунку: на Ваш мобільний телефон при кожній операції з поточним рахунком надходитиме смс - звіт.
  • змініть кодове слово у відділенні Банку у випадку, якщо Ви отримали платіжну картку на підприємстві. Змінюйте кодове слово не рідше одного разу на рік з метою запобігання можливому шахрайству, коли телефонну ідентифікацію проходять підставні особи, які заволоділи Вашими ідентифікаційними даними (кодове слово, номер паспорту, ІПН, дата народження, адреса проживання або прописки).

Заходи безпеки при обслуговуванні в торговельно-сервісних організаціях та відділеннях банку:

  • не випускайте картку з поля зору. Не дозволяйте нікому проводити оплату без Вас. За необхідності супроводжуйте продавця до POS-терміналу для здійснення оплати.
  • пересвідчіться в разі відмови від покупки або повернення товару, що продавець дійсно скасував операцію та отримайте чек про скасування покупки.
  • переконайтеся перш ніж підписати чек по операції, що вказані сума, валюта та номер картки є правильними.
  • при оплаті покупки платіжною карткою з технологією безконтактних платежів картка завжди повинна залишатися у Ваших руках, її не потрібно передавати касиру.
  • перед набором ПІН-коду слід переконатися, що треті особи, які перебувають у безпосередній близькості від вас, не зможуть його побачити. В обов'язковому порядку перевіряйте суму коштів, що зазначена на чеку після виконання оплати. Якщо під час спроби оплати товарів або послуг з використанням платіжної картки не вдалося здійснити успішно операцію, збережіть примірник виданого терміналом чеку для подальшої перевірки відсутності списання по зазначеній операції у виписці про рух коштів за картковим рахунком.
  • не підписуйте чек, на якому не вказана підсумкова сума. Підписуючи такий чек, Ви даєте можливість списати з Вашого рахунку будь-яку суму.
  • при неправильному оформленні чека вимагайте його анулювання у Вашій присутності. В іншому випадку з Вашого рахунку можуть списати іншу суму.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисність Ctrl+Enter