Включення банку до реєстру учасників Фонду
Для внесення відомостей про банк до Реєстру та отримання свідоцтва учасника Фонду банк зобов’язаний протягом трьох робочих днів від дня отримання від Національного банку України витягу з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії подати до Фонду відомості, визначені підпунктами 5–8 пункту 11 розділу І Правил ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, та заяву про внесення банку до Реєстру та видачу свідоцтва учасника Фонду.
Учасник Фонду подає до Фонду в паперовій або електронній формі за підписом керівника банку:
- відомості для внесення до Реєстру за формою, наведеною в додатку 1 до Правил ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб;
- заяву про внесення банку до Реєстру та видачу свідоцтва учасника Фонду в довільній формі.
Відомості та заява в електронній формі підписуються керівником банку шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису та подаються засобами системи електронної взаємодії поштово-портального рішення Національного банку України.
Публічний реєстратор протягом трьох робочих днів вносить до Реєстру запис про участь банку у Фонді та відомості про банк з присвоєнням йому програмними засобами Реєстру унікального номера – реєстрового номера учасника Фонду та протягом наступного робочого дня за днем внесення такого запису до Реєстру надсилає свідоцтво учасника Фонду за формою, наведеною в додатку 2 до Правил ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.
Свідоцтво учасника Фонду підписується директором – розпорядником Фонду як публічним реєстратором шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису.
Детальна інформація знаходиться за посиланням: