За що вас можуть попросити доплатити в готелі

Якщо не хочете витратити зайві кошти, заздалегідь ознайомтеся з правилами заселення і переліком платних послуг. Завжди уважно читайте правила бронювання перед тим, як підтвердити свій вибір. Отже, за що з вас можуть взяти додаткову плату:

1.Ранній заїзд та пізній виїзд.

Найчастіше поселення в готель відбувається о 14 годині, а виселення до 12.00. Але час може бути і іншим. Так зроблено, щоб персонал міг прибрати в номері, перш ніж туди в'їде наступний гість.

Відповідно, якщо ви хочете виїхати пізніше, у ваш номер не зможуть вселити нового клієнта і готель втратить гроші. Або персоналу доведеться прибирати пізніше. Хай там як, порушення графіка - це незручність, а за незручності треба платити.

Якщо ви забронювали номер і не приїхали у визначений день, події можуть розвиватися двома шляхами:

  • у разі бронювання номеру без передоплати: готель чекає гостя до певної години, а потім анульовує замовлення.
  • у разі бронювання номеру з передоплатою: готель чекає гостя добу. Якщо ви не приїдете, з вас мають право утримати плату за день проживання. Це компенсація за простій номера.

Якщо ви бронюєте готель через сервіс на кшталт Booking, вам можуть виставити додаткові обмеження. Наприклад, часто вигідні пропозиції бувають безповоротними.

2. Проживання ще однієї людини.

Якщо бронювати двомісний номер на одного гостя, часто виходить дешевше. Це не означає, що можна потім заселитися удвох і заощадити. За проживання другого (третього і так далі) доведеться доплатити.

3. Додаткові послуги.

Перелік таких послуг кожен готель складає самостійно. Зазвичай він оформлений у вигляді буклету та знаходиться у вас в номері. Наприклад, за окрему суму ви можете попросити поміняти вам рушники поза розкладом або скористатися праскою, сейфом в номері. Надавати платні послуги без вашої згоди готель не має права. Краще заздалегідь знайти на сайті готелю або посередника, через якого ви бронюєте номер, які послуги безкоштовні, а які – ні.

4. Вміст міні-бару.

Іноді в готелі приносять снеки і напої в якості компліменту. Але потрібно пам’ятати, що вміст мініхолодильників краще за замовчуванням сприймати як платний, якщо хочете уникнути додаткових витрат. Зазвичай ціни вказані в інформаційному буклеті.

5. Псування майна.

Логічний пункт: якщо ви щось зіпсуєте, з вас візьмуть компенсацію. В якому саме розмірі - найімовірніше, написано в тому ж буклеті зі списком додаткових послуг.

6. Туристичний збір.

Туристичний збір – це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до місцевого бюджету.

Платниками туристичного збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної та міської ради про встановлення туристичного збору, та отримують послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов`язанням залишити місце перебування в зазначений строк.

Якщо мета вашої поїздки не пов’язана  з відрядженням по роботі – доведеться сплатити туристичний збір. З 1 січня 2019 року ставка туристичного збору встановлюється за рішенням відповідної ради за кожну добу тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі) у розмірі до 0,5% мінімальної заробітної плати – для внутрішнього туризму та до 5% мінімальної заробітної плати - для в'їзного.

В інших країнах ви також можете зіткнутися з податками і зборами. Так буває, якщо в державі вказують їх окремо. Наприклад, це прийнято в Італії або США. Зазвичай при бронюванні сума податків прописана під ціною. Просто на це треба звернути увагу.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисність Ctrl+Enter