На участь у кваліфікаційному відборі за напрямом «організація відкритих торгів» подано 50 заявок

22.09.2016

ПРЕС-РЕЛІЗ

У Фонді гарантування вкладів відбулося публічне розкриття кваліфікаційних пропозицій від учасників планового відбору третіх осіб за напрямом «організація відкритих торгів (аукціонів)». Свої документи на участь у відборі подали 50 претендентів.

«Ми під опис, у присутності більшості учасників відбору, відкрили надіслані нам пакети документів. За процедурою, під час «розкриття конвертів» ми перевіряємо не якість поданих документів, а тільки їх наявність. Далі, згідно з положенням Фонду здійснюватиметься їхня детальна перевірка. Паралельно працюватимуть три групи. Перша – досліджуватиме відповідність систем електронних аукціонів технічним вимогам. Друга – займатиметься перевіркою ділової репутації претендентів. Третя група – вивчатиме якість решти поданих документів», – заявила під час розкриття пропозицій директор Фінансового департаменту Фонду Олена Нужненко.

Детальна перевірка поданих документів триватиме упродовж наступних десяти робочих днів. Цей термін передбачено нормами Положення Фонду №434 (про порядок відбору осіб, які можуть виконувати роботи (надавати послуги) неплатоспроможним банкам або банкам, що ліквідуються). 

Тільки після цього стане відома кількість акредитованих організаторів торгів. Тим, хто не пройшов кваліфікаційний відбір буде надано офіційне обґрунтування щодо причин відмови.

«Процедура відбору третіх осіб, які надають послуги Фонду – юристів, оцінювачів, організаторів торгів – єдина. Ми зацікавлені в тому, щоб у нас був вибір серед контрагентів, які виконують для нас роботу. Тому після того, як стануть відомі результати планового відбору, якщо буде об'єктивна необхідність, може бути оголошена додаткова акредитація», – сказала Юлія Берещенко, директор Департаменту консолідованого продажу та управління активами Фонду.

Нагадаємо, плановий кваліфікаційний відбір третіх осіб за напрямом «організація відкритих торгів (аукціонів)» розпочався  22 липня 2016 року. Цього року, у зв'язку із запуском пілотного проекту нової системи продажу активів «Prozorro.Продажі» було доповнено кваліфікаційні вимоги, що дозволило залучити організаторів торгів з розподіленою архітектурою (єдина центральна база даних та модуль аукціонів для кількох майданчиків) та розширити коло учасників відбору. Організатори аукціонів, електронні майданчики яких підключені до центральної бази даних «Траснперенсі Інтернешнл Україна», мали можливість довести відповідність власного електронного майданчика частині технічних вимог акредитації листом про результати верифікації від «ТІ Україна».

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисність Ctrl+Enter