До уваги кредиторів АТ АКБ «АРКАДА»

19.04.2024

Уповноваженою особою Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) на ліквідацію АТ АКБ «АРКАДА» проводяться заходи, спрямовані на завершення ліквідаційної процедури та складання ліквідаційного балансу АТ АКБ «АРКАДА», що буде затверджений не менше як через 60 днів з дня оприлюднення цього оголошення. З огляду на це, керуючись пунктом 13 розділу VIII Положення про порядок складання і ведення реєстру акцептованих вимог кредиторів та задоволення вимог кредиторів банків, що ліквідуються, затвердженого рішенням виконавчої дирекції Фонду 21.08.2017 № 3711, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.09.2017 за № 1104/30972, та статтею 53 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб», Фонд закликає кредиторів АТ АКБ «АРКАДА», кредиторські вимоги яких було включено до відповідних черг акцептованих вимог кредиторів банку та грошові кошти під які депоновано банком на накопичувальному рахунку і не виплачено у зв’язку із неправильністю та/або відсутністю банківських реквізитів, актуалізувати свої банківські реквізити для задоволення їхніх вимог.

Кредиторам АТ АКБ «АРКАДА» необхідно до 01.05.2024 письмово звернутись до уповноваженої особи Фонду на ліквідацію банку (вул. Володимирська, 46, м. Київ, 01601) та надати такі документи:

1. Підписану кредитором-фізичною особою або керівником кредитора-юридичної особи заяву, яка повинна містити таку інформацію:

  • відомості про кредитора банку (для фізичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, дані паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, та індивідуальний податковий номер платника податків; для юридичної особи: повне найменування, код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) керівника юридичної особи);
  • місце реєстрації/адреса для листування;
  • актуальні банківські реквізити для задоволення вимог.

2. Засвідчену особистим підписом кредитора копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу кредитора, з інформацією про прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), серію (за наявності), номер, найменування або код органу, що видав документ, дату видачі;

3. Копію документа, що засвідчує реєстрацію кредитора в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків* (індивідуальний податковий номер платника податку).

Крім цього, до вищезазначених документів необхідно додати:

  • у разі звернення представника кредитора або представника спадкоємця кредитора-фізичної особи – нотаріально засвідчену копію довіреності;
  • у разі звернення спадкоємця кредитора-фізичної особи для отримання коштів на правах спадщини – оригінал або нотаріально засвідчену копію документа, що дає право на отримання коштів на правах спадщини (свідоцтва про право на спадщину).

Заяви, що надійдуть після 01.05.2024 уповноваженою особою Фонду на ліквідацію АТ АКБ «АРКАДА» не розглядатимуться! Грошові кошти депоновані під такі кредиторські вимоги будуть передані Фонду, а тому кредиторам необхідно буде звертатись до Фонду. 

Довідкова інформація за телефонами АТ АКБ «АРКАДА»: +38 (050) 618-97-31

Адреса для листування АТ АКБ «АРКАДА»: вул. Володимирська, буд.46, м. Київ, 01601.


*Крім осіб, у паспорті яких контролюючим органом зроблено відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта або до паспорта внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків або територіальними підрозділами Державної міграційної служби України внесено дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків / внесено запис про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії або на паспорті проставлено слово "відмова".

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисність Ctrl+Enter