Банки отримали нові свідоцтва учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб

27.08.2025

ПРЕСРЕЛІЗ    

18 серпня 2025 року набрало чинності рішення виконавчої дирекції Фонду про затвердження нових правил ведення реєстру учасників Фонду з урахуванням вимог Закону України «Про публічні електронні реєстри».

Метою ведення Реєстру є забезпечення автоматизованого обліку відомостей про участь банку в системі обов’язкового гарантування вкладів фізичних осіб.

Згідно з новими правилами ведення реєстру свідоцтво учасника Фонду більше не видаватиметься на паперовому бланку установленого зразка, а надсилається учасникам Фонду  в електронній формі.

Реєстр містить такі відомості:

  • реєстровий номер учасника Фонду;
  • дату реєстрації учасника Фонду в Реєстрі;
  • номер свідоцтва учасника Фонду;
  • дату видачі свідоцтва учасника Фонду;
  • повне найменування учасника Фонду;
  • скорочене найменування учасника Фонду (за наявності);
  • код ID НБУ;
  • ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України.

Дані, що містяться в Реєстрі, є  публічною інформацією та оприлюднюються на офіційному вебсайті Фонду та єдиному державному вебпорталі відкритих даних. Доступ до таких даних є вільним та безоплатним.

Нагадаємо: учасниками Фонду є банки, що отримали банківську ліцензію. Участь банків у Фонді є обов'язковою.

Із повним переліком банків та відомостями, що містяться у публічному електронному реєстрі учасників Фонду, можна ознайомитися на вебсайті Фонду за посиланням.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисність Ctrl+Enter