Фонд гарантування вкладів фізичних осіб розробив проєкт рішення виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб «Про затвердження змін до Правил формування та ведення баз даних про вкладників».
Повідомлення про оприлюднення Проєкту рішення виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб «Про затвердження змін до Правил формування та ведення баз даних про вкладників»
Проєкт регуляторного акта розроблено з метою удосконалення процесу формування та ведення баз даних учасників Фонду, а саме: введено вимоги до інформації у файлі «N» в частині заборони дублювання інформації про осіб та вимоги щодо реквізитів цих осіб, виключення введення інформації двома записами щодо вкладу (включаючи відсотки), що є засобом забезпечення виконання іншого зобов’язання перед банком, що обліковується як на рахунках для обліку вкладів (депозитів), так і на рахунку нарахованих витрат, уточнено вимоги щодо введення дати закінчення строку дії договору для договорів банківського рахунку, розширено формат текстових полів з С40, С50, С100 до С1000 та змінено вимогу щодо архівування даних про вкладників – замість архіватора ARJ32 визначено архіватор 7-ZIP.
Пропозиції та зауваження стосовно змісту регуляторного акта надавати протягом 1 місяця від дня оприлюднення за такою адресою:
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 17, е-mail: [email protected] та romanenko@fg.gov.ua.
З метою організації консультацій з громадськістю зазначений регуляторний акт буде розміщено на офіційному вебсайті Фонду гарантування вкладів фізичних осіб: http://www.fg.gov.ua в розділі «Регуляторна діяльність».