Фонд гарантування вкладів консультує громадян через чатботи соціальних мереж

31.08.2023

Навесні минулого року задля полегшення доступу громадян до інформації Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) запустив роботу чатботів у соціальних мережах Viber та Telegram. Відтоді багато громадян скористалися можливістю звернутися до інформаційно-консультаційного центру Фонду через онлайн сервіс. Лише впродовж поточного місяця чатботами у Вайбер та Телеграм було опрацьовано 573 звернення.

Як виявилось, особливо зручними зазначені онлайн інструменти є для громадян, які знаходяться за кордоном, та зайнятих осіб, які обирають соціальні мережі, як альтернативний телефонному дзвінку спосіб отримання інформації.

Окрім консультацій через чатботи, інформаційна підтримка громадян онлайн надається Фондом також через «Месенджер» сторінки Фонду в соціальній мережі «Фейсбук».

З огляду на це нагадуємо, що у разі наявності питань щодо умов гарантування вкладів, діяльності Фонду або виведення неплатоспроможних банків з ринку, громадяни можуть отримати відповіді на них в онлайн режимі за допомогою чатботу в мобільному додатку однієї із соціальних мереж.

Знайти чатботи у соціальних мережах можна за такими назвами:

  • Інформаційно-консультаційний центр Фонду гарантування вкладів або fgv_info_bot у Telegram;
  • fgv_info_bot у Viber.

Або за посиланнями чи відсканувавши відповідний QR-код:

Крім цього, фахову консультацію працівники інформаційно-консультаційного центру Фонду надають в телефонному режимі у робочі дні з 9:00 до 18:00 год, у п’ятницю з 9:00 до 16:45 год за номерами:

  • «Гарячої лінії» Фонду: 0 800 105-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України), +38 (044) 333-36-55 (згідно з тарифами оператора зв'язку);
  • інформаційно-консультаційного центру Фонду: +38 (044) 333-35-85 (згідно з тарифами оператора зв'язку).
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисність Ctrl+Enter