Отримання пенсії в банку. Зручно та надійно

Пенсіонери все частіше обирають банки для отримання виплат. Насправді, це зручний та надійний спосіб - користуватись послугами банківської установи не тільки для відкриття поточного рахунку та нарахування відсотків за депозитом, а й для отримання соціальних виплат.

Обираючи  саме той банк, в якому буде зручно отримувати пенсію, варто визначитись заздалегідь з відділенням банку, що знаходиться найближче до вашого будинку.  До того ж розгалужена мережа банкоматів  допоможе отримати пенсійні кошти в будь-який час.

Банківський рахунок є зручною можливістю для оплати комунальних платежів, товарів та послуг дистанційно. А в разі зміни місця проживання, ви зможете продовжувати отримувати пенсійні виплати, які зберігаються на банківській картці.

Контролювати витрати і надходження коштів на пенсійний банківський рахунок зручно за допомогою СМС-повідомлень. Їх банк може надсилати за кожною фінансовою операцією.

Право вибору способу отримання виплат завжди залишається за пенсіонером. Однак, перш ніж писати заяву про переведення вашої пенсії до банку та відкриття банківського рахунку, варто переконатися в його надійності та упевнитись, що банк є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.  

Кожному вкладнику Фонд гарантує відшкодування коштів, які були залучені банком від вкладника (або які надійшли для вкладника) на умовах: договору банківського рахунку та договору банківського вкладу (депозиту). Оскільки банківська картка видається банком на умовах договору банківського рахунку, то кошти на ній гарантуються Фондом.

Гарантії Фонду поширюються на кошти на пенсійному рахунку.

Пенсійний Фонд визначає, що відкриття та обслуговування пенсійного рахунку в банку має бути безкоштовним. Пенсійна виплата зараховується банком на рахунок пенсіонера впродовж одного операційного дня після перерахування її Пенсійним Фондом.

Для отримання пенсійної виплати через банк необхідно відкрити рахунок в банку та надати відповідну заяву до територіального органу Пенсійного фонду України. 

Також отримувач пенсійної виплати має право відмовитись від послуг одного банку і скористатися послугами іншого. 

Але що робити у ситуації, якщо банк, в якому ви отримуєте пенсію, збанкрутував? 

Алгоритм дій не є складним:

Інформація про дату початку виплат розміщується на офіційному сайті Фонду (на сторінці банку у розділі «Банки в управлінні Фонду»), на сайті неплатоспроможного банку, публікується в офіційних газетах «Голос України» або «Урядовий кур’єр», а також надається за телефоном «гарячої лінії»: 0-800-105-800.

Після отримання інформації про початок відшкодування коштів, вам необхідно звернутись до будь-якого відділення банку-агента Фонду з паспортом і документом органу державної податкової служби про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) та отримати кошти. Також можливо отримати гарантоване відшкодування від Фонду  дистанційно, без відвідування відділення банку-агента.

Перелік банків-агентів розміщений на сайті Фонду у розділі «Банки-агенти Фонду».

Надсилати до Фонду заяви чи будь-які інші документи для отримання відшкодування за вкладом, не потрібно.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисність Ctrl+Enter