Користування банкоматом. Що робити, якщо раптово вимкнули електропостачання?

В умовах тривалої відсутності електропостачання трапляються випадки коли, саме в той момент, як ви знімаєте кошти в банкоматі раптово вимикається світло.

Що ж робити у випадку знеструмлення банкомату, коли ви вже ввели пін-код та триває процес відрахування готівки? В банкоматі залишилась банківська картка? Кошти вже списано з рахунку, але ще не отримано?

Головне, не панікувати!

Ваші дії при невдалій операції з банкоматом:

Крок 1. Дізнайтесь точну адресу розташування банкомату. Визначіть за можливістю точний час проведення операції та кількість грошей, які ви внесли чи мали отримати.

Крок 2. Зібравши потрібну інформацію потрібно зателефонувати на «гарячу лінію» свого банку. Цей номер телефону ви можете знайти на сайті банку. Також, радимо попередньо записати телефон «гарячої лінії» банку до блокноту. Оператор «гарячої лінії» надасть необхідну інформацію щодо послідовності ваших дій в такому випадку.

Якщо карта була видана одним банком, а користувалися ви нею у банкоматі іншого банку - звертайтесь до банку-власника банкомата. Банком буде створено заявку або вам потрібно буде звернутись до банку особисто з відповідною заявою про оскарження невдалої операції. Гроші у банкоматі буде перераховано та недоотримані кошти повернуть на ваш банківський рахунок.

А якщо світло вимкнулося вже після замовлення готівки та банкомат не встиг її видати?

В цьому випадку найчастіше банк отримає повідомлення про невдалу операцію. Отже гроші повернуться на ваш рахунок автоматично в терміни передбачені правилами банку.

Що робити, коли в момент вимкнення світла банківська картка залишилася у банкоматі?

Може статися так, що після відновлення електропостачання банкомат поверне картку та забере її назад лише через 20-30 секунд. Якщо ви не залишились біля банкомату і не забрали власну картку, вона може потрапити до рук шахраїв. Отже важливо зателефонувати на «гарячу лінію» свого банку, щоб її заблокували. Потім потрібно звернутися до відділення вашого банку з відповідною заявою та отримати нову банківську картку. 

Для попередження таких випадків бажано мати не одну, а дві карти для одного банківського рахунку. Ця додаткова картка або її дублікат допоможе у будь-якому випадку, якщо банкомат «проковтне» основну картку.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисність Ctrl+Enter